UNI2 Logo

Toimitusehdot

Toimitusehdot 1.11.2021 alkaen

Yleistä

Tuotetta myy Hausalo Furniture Oy (3229618-4) täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Hintamme sisältävät arvonlisäveron 24%. Hinnat ilmoitetaan euroissa. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ja hinnoitteluvirheen tapauksessa voimme pidättäytyä myymästä tuotetta.

Tilaamalla tuotteen hyväksyt sekä nämä toimitusehdot että tietosuojalausekkeemme.

Tilaaminen

Tuote tilataan uni2.fi-sivuston välityksellä. Tilausmoottorina toimii Stripe ja tuotteen toimittaa Posti.

Tilattuasi tuotteen sinulle toimitetaan automaattisesti sähköpostiisi Stripen maksukuitti. Kun tuote on lähetetty tai valmiina lähetykseen, toimitamme sinulle manuaalisesti tilausvahvistuksen ja seurantanumeron sähköpostiisi.

Jos tilausvahvistusta ei kuulu tai tuotteen toimituksessa on ongelmia, otathan sähköpostitse yhteyttä osoitteeseen .

Maksutavat

Käytössä on tällä hetkellä Stripen tukemat maksutavat eli luottokortti (Visa ja MasterCard), Apple Pay sekä Google Pay.

Jos haluat maksaa laskulla tai tilisiirrolla, otathan yhteyttä:

Hyväksymällä nämä ehdot hyväksyt samalla Stripen käyttöehdot (stripe.com/fi/checkout/terms) sekä tietosuojaselosteen (stripe.com/fi/privacy).

Toimitustapa

Tällä hetkellä toimitamme tuotteet Postin S Plus -pakettia käyttäen. Paketti toimitetaan postikonttoriin. Toimituksen hinta on 7,90€.

Arvioitu toimitusaika on 3-5 arkipäivää tilauksen lähettämisestä. Emme vastaa toimituksen viivästymisestä.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa.

Palautusoikeus

Ostoksilla on 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien.

Mikäli palautettava tuote ei ole viallinen, palautuksesta aiheutuvat kustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin.

Palauttaminen onnistuu ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen ja pyytämällä tarkemmat ohjeet palautusta varten.

Reklamaatio vioittuneesta tuotteesta

Mikäli tuote on vioittunut tai muutoin virheellinen, ilmoitus viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta osoitteeseen .

Hoidamme tilalle ehjän tuotteen tai sovimme kaupan peruutuksesta.

Kuljetuksen ongelmat

Emme vastaa lisäkustannuksista, mikäli asiakkaan antamat osoitetiedot eivät ole oikein. Noutamattomat paketit käsitellään palautuksena ja tästä aiheutuvat mahdolliset lisäkustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Uudelleen lähettäminen tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

Tarkista paketin kunto heti noutaessasi tilaustasi. Mikäli lähetys ja tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee postissa asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin: .

Muuta

Emme ole vastuussa tuotteen käytöstä aiheutuneista vahingoista tai onnettomuuksista.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja.

Toimitusehdot | Tietosuoja |

Myynti: Hausalo Furniture Oy (3229618-4), Satakunnankatu 14, 33100 Tampere, Finland